Host, host

Jag är sjuk…fick en förkylning som heter duga.
Torsdagen var riktigt tung att jobba, kände mig halvt medvetslös.
Fredag fick jag hjälp av LP, tack snälla, pg. av OS hade jag inte så mycket folk som jag hade tänkt, alla satt på sina arbetsplatser och tittade på tv.
Fredagskvällen bestod av varmvatten med ingefära, citron och honung och slötitt på Tvn.

Får se hur den här dagen ter sig men det känns som det blir att vila hela dagen.
Hoppas din dag blir bättre och att du får fint väder, här väntar vi på blåst och snö.

Kram från en liggande slöande sjuk tant.

Kommentera

